pátek 28. března 2014

Jarní kolekce v Tchibu

Neberte tento článek jako nějakou reklamu pro podnik Tchibo - jejich kávu ráda nemám, zato pečící vychytávky tam mají prostě bezvadné! To je taky ten důvod, proč bych Vám chtěla některé ty úžasné věcičky, které se při pečení budou jistě hodit, předvést.
Na jejich jarní kolekci se mi líbí především nápadost, rozmanitost a design. Sama jsem si tam dnes skočila a něco si koupila a mám v plánu to použít hned v dalším receptu. :)

Takže menší ukázka toho, co by, dle mého názoru, stálo za to si pořídit:

1)Silikonové formy na muffiny 12ks/199Kč


Košíčků na muffiny není nikdy dost. Kor těch ve tvaru srdce! Můžete tak udělat radost všem, které máte rádi (nebo taky  i sami sobě :) ) Výhodou silikonu je, že se nemusí vymazávat tukem (velice nerada to dělám, takže u mě silikon převládá), přesto jde těsto po dopečení bez problémů vyklopit, košíčky se opláchnou a dají se použít do nekonečna. Na těchto se mi líbí velikost, tvar i barvy.

2)Dortové formičky ve tvaru srdce 2ks/199Kč


Pokud nemáte zrovna chuť upéct si muffin, ale nějaký ten dortík, tato dortová forma o rozměrech cca 11,5x11,5 cm se Vám bude hodit. V červené a modré barvě - jak romantické :)

3)Sada na zdobení muffinů 149Kč


Co by to bylo za muffin, kdyby nebyl nazdobený tak, že je Vám pomalu líto ho sníst? V této sadě najdete jak 24 formiček, tak 24 cedulek na zapíchnutí. Roztomilost sama!

4)Sada na zdobení muffinů #2 149Kč


Každý muffin můžete samozřejmě posunout na vyšší level, uděláte - li z něj cupcake. Vyberete si jeden ze stovek variací krémů a jdnoduše ho navrstvíte na muffin. Jenže ono to bez dobrého zdobítka moc nejde. Na této sadě se mi líbí, že je velice jednoduchá, ale splní svůj účel a obsahuje navíc i vykrajovátko, takže krém nebo marmeládu můžete dát i dovnitř.


5) Patrový podnos 349Kč


U většiny jídel není jedinou důležitou věcí chuť, ale i servírování. Pokud vlastníte patrový podnos, je téměř jisté, že na něm bude všechno vypadat k nakousnutí. Tento je 24 cm vysoký, rozkládající a talíře se dají umývat v misce.



V nabídce toho má Tchibo samozřejmě více, ale těchto 5 věcí mě doopravdy nadchlo. Pořídit si můžete ale i různé další formy na bábovky, nebo např. biskupské chlebíčky, waflovač, palačinkovač, dózy, mísy, zástěry, plnítka... 

Žádné komentáře:

Okomentovat